NRK Sport – Sportsnyheter, resultater og sendeplan1. desember 2022 kl. 12:05 Den norske landslagsspilleren Tuva Hansen klar for Bayern München Tuva Hansen forlater Brann og er klar for den tyske fotballstormakten Bayern München. Der gjenforenes hun med tidligere Brann-trener Alexander Straus. Det opplyser Bayern München på Twitter. – Jeg føler jeg har ventet til et passende tidspunkt og at jeg ikke måtte på liv og død til utlandet for enhver pris.
TV-rettigheter i Norge - Din guide til sport på TV ⚽️🏆🚴♀️⛷🎾TV-rettigheter til vintersport Er du glad i vintersport på TV, må du kjøre slalom mellom kanalene, da tv-rettighetene er fordelt mellom Viaplay, TV 2 og NRK. TV3 og Viaplay vil vise det meste av vintersport denne sesongen, med unntak av renn som blir arrangert i Norge, Østerrike og Sveits. Disse rennene deles mellom TV 2 og NRK. Det samme gjelder for alpint, hopp og kombinert, mens verdenscupen i skiskyting sendes på NRK og TV 2. Arrangement Eier Kanalpakke Tid Verdenscupen alpint Viaplay Basic / V sport med Viaplay Medium 2021-2026 Verdenscup Langrenn Verdenscup hopp Verdenscup kombinert Verdenscup snowboard Verdenscup Freestyle og freeski V sport med Viaplay Medium Verdenscup skiskytting NRK/TV 2 Basic til 2022 VM skiflygning NRK til 2024 Ski Classics til 2026 Verdenscup skøyter OL Discovery 2018-2024 TV rettighetene til OL eier fortsatt Discovery, så OL frem til 2024 vil du se på TVNorge, Discovery+ og Eurosport-kanalene.
Marokko - FIFA Fotball-VM, gr. F - Kamp 42, 01.12.2022
Canada – Marokko i TV & Live Stream - tid, kanal |
15:00Snooker: Scottish Open LiveSnooker · Eurosport NorgeRunde 3 fra Edinburgh, Skottland. 15:00Fighting Fit Fighting · Extreme Sports ChannelThis reality show transforms the lives of a cross section of the public. The show deconstructs the contestants, and rebuilds them into more powerful human beings. 15:00Vinterstudio LiveSport · TV 2 DirekteHøydepunkter og reaksjoner etter kvinnenes stafett i verdenscupen i skiskyting. Fortsetter under annonsen15:00PGA Tour: Discovery Golf Golf · Eurosport 115:15Fodbold: VM i Qatar - Studie LiveSport · TV 2 DanmarkTV 2 stiller i stærkeste opstilling, når vores værter og eksperter er klar til at levere nyheder, analyser og interviews fra VM i Qatar.
16:00FIFA Fotball-VM: Kroatia - Belgia LiveFotball · TV 2 DirekteFra Ahmed bin Ali Stadium, Al Rayyan og kampen mellom Kroatia og Belgia i gruppe F i FIFA Fotball-VM 2022. Kommentator: Morten Langli og Simen Stamsø-Møller. 16:00FIFA VM 2022: Kroatien-Belgien LiveFotball · TV 2 DanmarkSå er det blevet tid til den afgørende kamp fra gruppe F mellem de to store fodboldnationer Belgien og Kroatien.
Damernas stafett. Kommentatorer: Ola Bränholm och Björn Ferry. 13:30Skiskyting: Stafett, kvinner, Kontiolahti LiveSport · TV 2 DirekteFra Kontiolahti i Finland og kvinnenes stafett. Kommentatorer: Harald Bredeli, Ole Kristian Stoltenberg og Ole Einar Bjørndalen. Fortsetter under annonsen13:30Høydepunkter Fotball · TV 2 Sport 2Her får du alle høydepunktene fra kampene i spansk Segunda División, LaLiga Smartbank. 13:45Snooker: Scottish Open LiveSnooker · Eurosport NorgeRunde 3 fra Edinburgh, Skottland. Direkte. 14:30Barcelona Fotball · TV 2 Sport 2Barcelona: Millioner av turister og et veldig godt fotballag – som Johan Cruyff påvirket i stor grad. Men her er tingene du kanskje ikke visste om klubben.
15:30Sykkel: Critérium de Saitama Sport · Eurosport 1For menn fra Japan. 15:30Studio LiveSport · TV 2 Sport 1TV 2s fotballeksperter lader opp til dagens kamper fra FIFA Fotball-VM 2022. I studio: Ingrid Halstensen og Anne Sturød. 15:30Studio LiveSport · TV 2 DirekteTV 2s fotballeksperter lader opp til dagens kamper fra FIFA Fotball-VM 2022.
Sport på TV i dagI dag12:00Hest: Western European League Sport · Eurosport NorgeSprangridning fra Lyon, Frankrike. 12:30Vinterstudio LiveSport · TV 2 DirekteHøydepunkter og reaksjoner etter herrenes stafett i verdenscupen i skiskyting. Fra indre bane: Ida Moseng. 12:55Rally Raid: Extreme E Rally · Eurosport 1Sammendrag fra Uruguay. 13:15Vinterstudio LiveSport · TV 2 DirekteTV 2s eksperter gir deg siste nytt før kvinnenes stafett i verdenscupen i skiskyting. 13:20Stafett, damer LiveSkiskyting · SVT1Världscuppremiär i skidskytte från Kontiolahti.
TV-rettigheter i Norge 2022 - Allente
Jeg ventet på tilbud fra en toppklubb. Jeg føler det er min tur til å gå videre, sier Hansen til NRK. Hansen har vært kaptein for Brann i suksessårene klubben har vært gjennom. De står med to strake seriegull og vant også NM i år. De greide akkurat ikke ta seg til mesterligaen da de tapte siste kvalifiseringsrunde. Hun innrømmer at det blir tøft å forlate de norske seriemesterne. – Det kommer til å bli helt forferdelig. Den gjengen, klubben og alt har betydd alt for meg. Så det blir veldig, veldig trist, sier Hansen. Dette skjer til tross for at hun signerte nylig en kontraktsforlengelse. – Tispunktet er vel kanskje ikke det beste, siden jeg signert i september. Det var ikke helt etter planen, men veldig kjekt likevel, sier den ferske Bayern-spilleren. 25-åringen står med 23 landskamper siden debuten i 2017.
eks ringe taxi når du er på ferie), så går dette av dine inkluderte minutter, dvs du betaler ikke noe ekstra. Kunder med begrenset inkluderte minutter betaler ordinær takst etter oppbrukte inkludert mengde. Er du utenfor Norge men innen EU/EØS og ringer til et nummer utenfor EU/EØS så takseres dette som om du var hjemme i Norge og ringte til utlandet. Se priser i fanen Til utlandet.
Canada – MarokkoSport på TV – oversikt over kamper, tid og kanaler TVkampen sin visjon er å være den perfekte guiden for deg som vil se sport på TV. Vi tilbyr alle riksdekkende norske tv-kanaler, live stream og mange ulike sporter. Søker du etter sport på tv i dag, i morgen og tiden fremover kan du enkelt bruke vår oversikt. Bla deg gjennom kalenderen for å se vår tv-guide til sport flere måneder frem i tid.
FIFA Fotball-VM: Canada - Marokko - TV 2 Play
[[[I DAG##]]>] Canada mot Marokko på tv 1 desember 2022